راه‌اندازی خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی داروخانه‌های مرکزی هلال‌احمر

سامانه خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی سازمان تدارکات پزشکی جمعت هلال احمر با شماره «41651» راه اندازی شد.

راه‌اندازی خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی داروخانه‌های مرکزی هلال‌احمربه گزارش حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر؛ خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌روز و پاسخگویی به بیماران و مراجعان به داروخانه‌های مرکزی و فوق‌تخصصی (تک‌نسخه‌ای) هلال‌احمر و همچنین تکریم و رفاه آنان، با شماره 41651 راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، در این سامانه داروخانه‌ها و واحدهای مربوطه؛ به صورت فهرست 9 گزینه‌ای تعریف شده‌ و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اطلاعات دارویی، داروخانه مرکزی، داروخانه فوق تخصصی(تک‌نسخه‌ای)، داروخانه تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش، بیمه‌گری، ساعات کاری و نشانی داروخانه‌های هلال‌احمر از جمله بخش‌های این سامانه است و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ ساعات پاسخگویی از طریق خط تلفن ویژه به شرح ذیل است:

* اطلاعات دارویی از ساعت 8 صبح تا 21
* داروخانه مرکزی هلال احمر از ساعت 8 صبح تا 21
* داروخانه فوق تخصصی (تک نسخه ای) از ساعت 8 صبح تا 19
* داروخانه تهرانپارس از ساعت 8 صبح تا 19
* داروخانه جزیره کیش از ساعت 8 صبح تا 14 و 17 تا 22

لازم به توضیح است؛ شبکه داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر به‌خصوص داروخانه مرکزی، به‌عنوان نخستین داروخانه مکانیزه در کشور با همکاری داروسازان مجرب، داروهای تخصصی، فوق‌تخصصی، خاص و داروهای پرونده‌ای (از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز و بیماران M.S) و داروهای تک نسخه‌ای را که بیشتر آن‌ها تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار