انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه:

نتیجه تصمیم ترامپ درباره قدس شریف، نابودی اسرائیل خواهد بود

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای به رئیس دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران نسبت به تصمیم ترامپ درخصوص قدس شریف واکنش نشان داد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه:به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه‌ای به «مارکوس لایتنر» رئیس دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران در خصوص تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نوشت: جنابعالی نیک می‌دانید که پیروز همه این دخالت‌ها و توطئه‌ها، محور مقاومت بوده است و این را بدانید و به آمریکایی‌ها بگویید که از این به بعد تمرکز محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی خواهد بود. ما به نمایندگی از دانشجویان انقلابی سراسر کشور ایران این نوید را به رژیم غاصب صهیونیست و حامی آن، آمریکا می‌دهیم که این تصمیم احمقانه موجب اتحاد مسلمانان در سراسر جهان خواهد شد که نتیجه آن نابودی اسرائیل در آتش خشم مسلمانان خواهد بود.

در ابتدای این نامه آمده است: جنابعالی می‌دانید ترامپ رئیس جمهور آمریکا، دستور انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را داده است که این به معنی به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل خواهد بود.

در ادامه تاکید شده است: با توجه به اینکه شهر قدس از نظر قطعنامه‌های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می‌شود، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی محسوب می‌شود، این قطعنامه‌ها بر ممنوعیت هر اقدام رژیم صهیونیستی در رابطه با قدس تأکید دارد از جمله: قطعنامه شماره 50/22 می‌گوید که هر نوع انتقال هیئت‌های دیپلماتیک به قدس اشغالی محکوم است. یا قطعنامه 2253 که از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تمامی اقدامات انجام شده برای تغییر شرایط قدس را لغو کند.

این تشکل دانشجویی ادامه داد: این اقدام مخالف حق مشروع ملت فلسطین در ایجاد دولت مستقل به پایتختی قدس است، ملتی که دهه‌ها، دربرابر اشغالگری این رژیم مقاومت کرده است. شهر قدس متعلق به مسلمانان و بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است، این اقدامات بی شرمانه احساسات میلیاردها مسلمان را در سراسر جهان جریحه‌دار کرده است. به چه حقی دولت آمریکا به خود اجازه می‌دهد که دست به چنین اقدام نسنجیده‌ای بزند؟

در قسمت دیگری تصریح شده است: آیا بهتر نیست که آمریکا این دولت عهدشکن به جای تصمیمات نسنجیده و عجولانه ناشی از شکست انواع توطئه‌ها در منطقه غرب آسیا از جمله غائله کردستان عراق، استعفای سعد حریری در لبنان و ماجرای جنگ یمن به تعهدات خود در قبال جوامع بشری پایبند باشد، به حقوق ملت‌ها احترام بگذارد و بجای حمایت از این سیاست‌های احمقانه به دنبال خلع سلاح هسته‌ای این رژیم کودک کش و غاصب باشد.

در پایان تاکید شد: جنابعالی نیک می‌دانید که پیروز همه این دخالت‌ها و توطئه‌ها، محور مقاومت بوده است و این را بدانید و به آمریکایی‌ها بگویید که از این به بعد تمرکز محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی خواهد بود. ما به نمایندگی از دانشجویان انقلابی سراسر کشور ایران این نوید را به رژیم غاصب صهیونیست و حامی آن، آمریکا می‌دهیم که این تصمیم احمقانه موجب اتحاد مسلمانان در سراسر جهان خواهد شد که نتیجه آن نابودی اسرائیل در آتش خشم مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار