شهردار بیرجند؛

استفاده روزانه 90 هزار نفر در بیرجند از ناوگان حمل و نقل عمومی

شهردار بیرجند گفت: روزانه 90 هزار نفر در بیرجند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جاوید، شهردار بیرجند در آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: روزانه 35 تا 40 هزار نفر از ناوگان تاکسیرانی و بیش از 50 هزار نفر از خدمات اتوبوسرانی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: بر اساس داده‌های آماری، نیمی از جمعیت شهری بیرجند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس استفاده می‌کنند.


جاوید گفت: دانش آموزان، کارمندان، کارگران و شهروندان بیشترین سهم از ناوگان حمل و نقل عمومی را در اختیار دارند.


شهردار بیرجند با بیان اینکه در همین راستا نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی همچنان در اولویت سیاست‌های راهبردی شهرداری قرار دارد،افزود: تسهیلات ویژه‌ای برای مالکان تاکسی‌های فرسوده در نظر گرفته شده است.

جاوید با بیان اینکه زیرساخت توسعه ناوگان حمل و نقل با مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در اولویت قرار دارد،گفت:تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی، ایجاد ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، ایجاد پایانه درون شهری و ساماندهی ایستگاه‌های مناطق شهری بیرجند پیگیری می‌شود.


تقی‌زاده،رییس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این جلسه افزود: ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان در بخش حمل و نقل در اولویت شورا است.


وی با بیان اینکه با توسعه زیرساخت‌ها عملاً کیفیت خدمات به شهروندان ارتقاء می‌یابد،گفت: در سند چشم‌انداز توسعه شهر، توجه به مناطق کم برخوردار در مقوله حمل و نقل باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ب


تسهیلات ویژه‌ای برای مالکان تاکسی‌های فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار