استانداراردبیل:

اعتبار سال آینده استان اردبیل افزایش یافت

استاندار اردبیل از افزایش اعتبارهای ملی استان اردبیل در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: اعتبارهای ملی این استان در سال 1397 افزایش قابل توجه دارد؛ علاوه بر این برای برخی طرح های عمرانی استان در بودجه سال آینده باوجود ممنوعیت به لحاظ کاهش سقف بودجه ردیف گرفته شده است.

وی گفت: طرح راه آهن اردبیل، امسال 860 میلیارد ریال اعتبار داشت که با پیگیری نمایندگان و مدیران ذیربط و استانداری توانستیم علاوه بر آن مبلغ یک هزار میلیارد ریال دیگر به اعتبار سال جاری آن اضافه کنیم.

استاندار اردبیل گفت: شبکه ریلی استان علاوه بر خط آهن میانه-اردبیل شامل خط آهن اردبیل به مغان هم بوده و امکان تسهیل در مبادله مسافر و بار با جمهوری آذربایجان و کشورهای حوزه قفقاز و آسیای میانه علاوه بر اهمیت استانی دارای اهمیت منطقه ای و بین المللی نیز می باشد.

بهنامجو بیان کرد: برخی افراد از عدم توجیه اقتصادی این طرح سخن می گویند اما واقعیت این است که در حال حاضر صاحبان چندین کارخانه و واحد بزرگ تولیدی صنعتی و کشاورزی منتظر بهره برداری از راه آهن اردبیل به میانه هستند تا به واسطه آن بار و مواد اولیه مورد نیاز خود را ازطریق شبکه ریلی حمل کنند.

وی افزود: مدیران ارگان ها، اداره ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان اردبیل می خواهم برای جذب به موقع اعتبارها در حوزه کاری خود تلاش بیشتر کنند.

وی تصریح کرد: با مطالعه، برنامه ریزی و جدیت هرچه بیشتر در حوزه های گوناگون باید شاخص ها را در استان اردبیل بالا برده و حق این مردم شریف را بتوانیم ادا کنیم.

انتهای پیام/ح

افزایش اعتبار راه آهن اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.