رئیس هیات فوتبال استان همدان:

فوتبال استان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

رئیس هیات فوتبال استان همدان فوتبال استان گفت: امسال برای نخستین بار مسابقات فوتبال استان را در تمام رده‌های سنی برگزار کردیم و در رده‌های پایه نیز مسابقات رایگان انجام شد تا فوتبال استان رونق بگیرد.

فوتبال استان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی رئیس هیات فوتبال استان همدان فوتبال در جلسه هیات‌رئیسه فوتبال استان همدان با بیان اینکه فوتبال استان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است، اظهار کرد: فدراسیون وضعیت مالی خوبی ندارد و طبیعتا ما نیز با مشکل مالی روبرو هستیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فوتبال همدان بیش از پیش رشد کند و حرف برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال مسابقات نوجوانان و پایه را در استان رایگان برگزار کردیم و حتی مسابقات در رده امید را هم رایگان انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: هزینه مسابقات سنگین است و بار مالی زیادی هم برای هیات در پی خواهد داشت اما اگر این کار را انجام نمی‌دادیم رونق فوتبال در سراسر استان امکان‌پذیر نبود.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که مسابقات فوتبال در تمام رده‌های سنی برگزار شد، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با احداث زمین فوتبال ساحلی در پارک جدید‌الاحداث شهید بهشتی، فوتبال ساحلی در همدان را بیش از گذشته فعال خواهیم کرد و استعدادهای این رشته جذاب به منصه ظهور گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتسال و فوتبال بانوان جزو اولویت‌های مهم کار ما در هیات فوتبال استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: در طرح جدید فدراسیون و در حوزه استعدادیابی جزو 9 منطقه کشور هستیم و با تغییراتی که انجام شده با دو استان البرز و قزوین همکاری خواهیم داشت.

صوفی با اشاره به ساخت ساختمان جدید هیات فوتبال استان همدان گفت: احداث این ساختمان یک حرکت ماندگار برای فوتبال استان خواهد بود و امیدواریم با تامین منابع مالی، کار ساخت این ساختمان هرچه سریع‌تر استارت بخورد.

وی یادآور شد: در حوزه داوری وضعیت بسیار ایده‌آلی داریم و بهره‌مندی از داوران ارزنده‌ای چون برادران حیدری در فوتبال آقایان و بهاره سیفی در فوتبال بانوان موجب شده تا حوزه داوری در استان همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ص.ف

درخشش فوتبال همدان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.