دورخیز شاگردان نادری برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان

تیم‌های فوتبال ساحلی پارس جنوبی و لوکوموتیو روسیه از ساعت ۱۸ امروز برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی که در «سائوپائولو» برزیل و با حضور 8 باشگاه برتر جهان در حال برگزاری است، روز گذشته تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ ایران در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف فلامینگو برزیل رفت و در پایان به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

با این نتیجه به دست آمده شاگردان محمد نادری با 6 امتیاز و به عنوان تیم نخست گروه B راهی دیدار پایانی شدند و امروز از ساعت 18:00 برای کسب مقام قهرمانی به مصاف تیم لوکوموتیو روسیه می روند.

پارس جنوبی ایران در 2 دیدار قبلی مرحله گروهی خود با حساب 6 - 7 مغلوب لوانته اسپانیا شد و سپس 8 - 4 روساریو آرژانتین را شکست داد.

این برای نخستین بار است که یک تیم ایرانی در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت می کند و موفق می شود به فینال این تورنمنت مهم صعود کند.

گفتنی است تاکنون در چهار دوره برگزاری این مسابقات تیم های واسکودوگاما برزیل، لوکوموتیو موسکو، کورینتیانس برزیل و بارسلونای اسپانیا موفق به کسب مقام قهرمانی شده اند.

این مسابقات شرایط ویژه ای برای شرکت تیم ها دارد که حضور پنج ملی پوش و 2 بازیکن خارجی از شرایط مهم تیم ها برای حضور در مسابقات است.

انتهای پیام/

فینال فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار