نظام، تجربه ولایت‌مداری حقیقی ملت را دارد

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کروستان در امور بسیج گفت: نظام جمهوری اسلامی در نهم دی ماه 88 ولایت‌مداری حقیقی مردم را تجربه کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رمضان بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در بسیج پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان با گرامیداشت حماسه 9 دی و حماسه بی‌نظیری که ملت ایران در این روز خلق کردند، گفت: نظام جمهوری اسلامی در نهم دی ماه 88 ولایت‌مداری حقیقی مردم را تجربه کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در 9 دی بزرگترین جلوه استکبارستیزی را رقم زدند و امروز ما به عنوان ادامه‌دهندگان آن نهضت باید در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطر و تبیین هرچه بیشتر اهداف دشمنان در ایجاد این توطئه گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد فتنه‌انگیزی هستند، تصریح کرد: ما باید همواره با زنده نگهداشت یاد و خاطر 9 دی در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

بهزادی تصریح کرد: امروز دشمنان اتاق‌های فکر را برای توطئه‌افکنی علیه ملت ایران به صورت فعال تشکیل داده و به این مسئله اعتراف می‌کنند، اما متاسفانه برخی‌ها هنوز این مسائل را باور ندارند.

وی با اشاره به اینکه باید مواظب باشیم دشمنان خواب‌های جدیدی برای نظام ما نبینند، گفت: فتنه 88 و خسارت‌های مادی و معنوی که در این فتنه به ملت ایران وارد شد کمتر از خسارت‌های هشت سال دفاع مقدس نبود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در امر بسیج، خسارت‌های مادی و معنوی، شهدا و سرمایه‌های مادی و معنوی که از این ملت گرفتند و فرصت‌های سیاسی که در آن دوران از دست دادیم باید همواره یادآوری شود.

 بهزادی با بیان اینکه همه ما به عنوان بسیجیان و سربازان ولایت و رسانه‌هایی که گوش و چشم نظام هستیم باید روشنگری ها را انجام دهیم، گفت: باید این روز مهم تبیین و روشنگری شود تا در غفلت‌ها نیفتیم.

 وی اضافه کرد: جلسات متعددی در مورد برگزاری این جشنواره انجام گرفته است و با توجه به اینکه چند سال است این جشنواره برگزار می‌شود ولی امسال به نقطه عطف خود رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در امر بسیج با بیان اینکه ارسال 157 اثر به یک جشنواره استانی آمار خوبی است، ابراز امیدواری کرد با روشنگری هرچه بیشتر این جشنواره را به نتیجه برسانیم.

 وی با اشاره به اینکه همه این کارها در راستای خدمت به مردم و تقویت نظام مقدس اسلامی و کمک به دولت و حاکمیت است، گفت: همه ما سربازان نظام هستیم باید به نحوی عمل کنیم که در برابر توطئه‌های دشمنان اثربخشی داشته باشیم.

انتهای پیام/ د م

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان به نقطه عطف خود رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.