مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مرادی از توزیع حدود ۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده در بازه زمانی یک‌ماه پس از وقوع زلزله در این استان خبر داد.

توزیع حدود ۴۴ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مرادحاصل مرادی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تامین سوخت به‌ویژه مناطق زلزله زده هم‌اکنون در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و مردم استان کرمانشاه نگران سوخت خودروها و گرمایش منازل خود نباشند.

وی همچنین در باره آمار توزیع سوخت در مناطق زلزله زده غرب کشور، اعلام کرد: در بازه زمانی یک‌ماهه پس از وقوع زلزله، با ۵۷۲ نفتکش، ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با همت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، تاکنون بیش از ۱۶ میلیون و ۲۳۶ هزار لیتر نفت سفید با ۹۱۹ نفتکش و ۱۴ میلیون و ۶۴۳ هزار لیتر نفت‌گاز با ۶۷۰ نفتکش در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

به گفته مرادی؛ تامین سوخت در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، دالاهو، روانسر، اسلام آبادغرب و جوانرود و ازگله بی وقفه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، اگرچه استفاده از وسایل گرمایشی برقی به صرفه تر و راحت تر بوده و با توجه به اهتمام شرکت توزیع برق استان برای برق رسانی گرمایشی به خانوارهای زلزله زده، اما کماکان ارائه خدمات سوخت رسانی به این مناطق ازسوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه با جدیت در حال انجام است.

براساس مصوبه‌های نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با توجه به ضرورت توزیع نفت سفید به صورت نظام مند، با هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل هلال احمر استان، از این پس توزیع فرآورده نفت سفید در مناطق زلزله زده بر اساس دفترچه صادرشده از سوی هلال احمر بابت کالاهای تحویلی در دوره های مختلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

توزیع سوخت در مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار