انگلیسی ها به دنبال ستاره تیم ملی ایران

سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد مورد توجه سه تیم انگلیسی قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که به تازگی یک رسانه انگلیسی مدعی شده بود سامان قدوس هرگز در فهرست خرید تیم‌ کوئینز پارک رنجرز نبوده است، سایت لیگ فوتبال جهان(Football League World ) در گزارشی نوشت ، تیم های کوئینز پارک رنجرز، فولام و ولور همپتون که در رقابت های دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ حضور دارند، برای جذب سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوند سوئد در ماه ژانویه با هم رقابت می کنند.

در این گزارش آمده است: این بازیکن 24 ساله پیش از این به تیم های مپیونشیپی مرتبط شده است، اما ممکن است در ماه ژانویه به یکی این تیم ها نقل مکان کند، به دنبال بازی های درخشان سامان برای اوسترشوند در این فصل،وولوز جدیدترین باشگاهی است که به فهرست تحسین کنندگان قدوس پیوسته است.

قدوس در باشگاه خود بسیار عالی بوده است و فرم او باعث شده است که او چهار بازی ملی را برای کشورش( ایران ) انجام دهد. و انتقال به چمپیونشیپ می تواند حرکت خوبی برای این هافبک باشد زیرا او به دنبال پیشرفت است.

انتخاب بدیهی برای سامان تیم ولوز است که در بالای جدول قرار دارد، در حالیکه QPR و فولام نمی توانند هزینه انتقال سامان را که پیش بینی می شود حدود 2 میلیون پوند باشد را بپردازند.


قدوس در موقعیت منحصر به فرد قرار داشت و می توانست برای هر دو کشور سوئد و ایران بازی کند، اما سوگند وفاداری به کشور خاورمیانه ای را خورده است و انتقال او به هر کدام از باشگاه های چمپیونشیپ که در بالا ذکر شد می تواند او را تقویت کند.
حالا کوئینز پارک رنجرز که یک بار در خرید سامان ناکام مانده تصمیم دارد در پنجره زمستانی نقل و انتقالات یک بار دیگر برای خرید این بازیکن ایرانی اقدام کند.

انتهای پیام/

سامان قدوس، مد نظر انگلیسی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار