حمید شاه آبادی:

دوران نوجوانی من با خاطرات شیرین «صبح جمعه با شما» رقم خورد

معاون صدای رسانه ملی گفت: باید هنرمندانی در برنامه «رادیو جمعه» حضور داشته باشند که مردم مثل نوستالژی از آنها یاد می کنند.

دوران نوجوانی من با خاطرات شیرین «صبح جمعه با شما» رقم خوردحمید شاه آبادی معاون صدا در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «رادیو جمعه»گفت: رادیو جمعه یک پیشینه ای دارد؛ هیچ وقت نباید تلاش کنیم یک حرکت ارزشمند با پیشینه بسیار طولانی را مستقل از این فضا نگه داریم.

وی ادامه داد: امروز شاهد تولد دوسالگی «رادیو جمعه» هستیم؛ البته سالهای سال است که از این مجموعه برنامه های ارزشمند و خوبی به یادگار گذاشتند. دوران نوجوانی من با خاطرات بسیار شیرین برنامه «صبح جمعه با شما» در سال های گذشته و سپس با «جمعه ایرانی» رقم خورد.

شاه آبادی افزود: شخصیت های ارزشمندی در این مجموعه بودند، مرحوم منوچهر نوذری و دیگر عزیزان که بسیار لحظات شیرین زندگی ما در گذشته با آنها اتفاق افتاد. امروز هم این عزیزان در رادیو جمعه هستند. خوشحالم این جمع کنار هم قرار گرفته اند؛ امیدوارم جمع آنها جمع باشد و هر چیزی که بستر اختلاف در گذشته بوده کنار گذاشته شود و شاهد تداوم یک برنامه باشیم.

معاون صدا عنوان کرد: باید هنرمندانی در این برنامه حضور داشته باشند که مردم مثل نوستالژی از آنها یاد می کنند و خاطرات شیرین از آنها دارند. کسانی که به دلیل سال ها ممارست و کار دقیق و ظریف توانسته اند با مردم  ارتباط بگیرند؛ گاهی اوقات ضرب المثل و خاطرات آنها در زندگی روزمره ما وجود دارد. اینها چیزهایی نیست که در لحظه به وجود آمده باشد؛ بلکه افراد اهل فن آن را انجام دادند و خوشحالم که با جدیت کار خود را ادامه می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار