افتتاح 4 سالن ورزشی خیر ساز در استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح 4سالن ورزشی خیر ساز از آغاز امسال در استان زنجان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ علی جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با افتتاح سالن‌های ورزشی خیرساز در استان زنجان، گفت: سالن ورزشی چندمنظوره خیرساز در روستای سفیدکمر ایجرود، چهارمین سالن خیرساز ورزشی است که در طول سال‌جاری در استان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه سایت تیراندازی با کمان زنجان و سایت تیراندازی با کمان شهرستان ابهر نیز امسال به صورت خیرساز افتتاح شده است، تصریح کرد: سالن کشتی و بانوان ابهر نیز به صورت خیرساز افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سالن چند منظوره ورزشی سفیدکمر ایجرود بزرگترین مجموعه خیرساز استان در سال‌جاری بود که افتتاح شده است، گفت: برای احداث این سالن تقریبا یک میلیارد تومان هزینه شده است.

جوان با بیان اینکه هزینه احداث و تجهیزاتی که در آینده به این سالن ملحق خواهد شد، بیش از یک میلیارد تومان خواهد بود خاطرنشان کرد: در بخش جوانان نیز چند خانه جوان تا پایان سال در مراکز دهستان‌ها و شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح یک سالن خیرساز ورزشی در عمیدآباد نیز در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: سعی می‌شود، تا این سالن ورزشی تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه برگزاری مسابقات بدمینتون دهه فجر در زنجان، قطعی شده است، خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری مسابقات بین‌المللی بسیار بالا است.

جوان با بیان اینکه در سال‌های آتی به قطع مسابقات بین‌المللی ورزشی در زنجان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری یک دوره مسابقات شطرنج به صورت بین‌المللی نیز در دستور کار قرار دارد که برای برگزاری آن در حال رایزنی با فدراسیون هستیم.

انتهای پیام/ن

افتتاح ۴ سالن ورزشی خیر ساز از آغاز سال جاری در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.