فرماندار:

جمع آوری ۳۱ معتاد در ایرانشهر

فرماندار ایرانشهر گفت: با اجرای طرح ساماندهی معتادان، ۳۱ معتاد در سه روز گذشته در این شهرستان شناسایی و جمع آوری شدند.

جمع آوری ۳۱ معتاد در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر  در حاشیه نشست شورای فرعی مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با گسترش مواد مخدر نیازمند عزم جدی است و باید با برگزاری نشست‌های مختلف با هدف بررسی آسیب‌های مواد مخدر راهکار لازم به منظور پیشگیری و مقابله با آن ارائه شود.

داودی تاکید کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر با کمک و همکاری مردم انجام شود به طورقطع اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مسئولان نهاد‌های فرهنگی ایرانشهر باید با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها اقدام کنند.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه ساماندهی معتادان می‌تواند بسیاری از جرایم را کاهش دهد گفت: جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و آموزش شهروندان از آثار سوء مصرف مواد مخدر به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و از اقشار مختلف مردم درخواست داریم در این زمینه همکاری همه جانبه داشته باشند.

 ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار