برپایی جشنواره ملی نمایش آیات در شیراز

برگزاری جشنواره ملی نمایش آیات به خانه تئاتر شیراز واگذار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: در دیدار هیئت مدیره خانه تئاتر شیراز با مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکیل خانه تئاتر شیراز، در نخستین گام برگزاری جشنواره تئاتر آیات را به خانه تئاترشیراز واگذار و حسین قهرمانی مدیرعامل خانه تئاتر شیراز به عنوان دبیر اجرایی جشنواره تئاتر آیات معرفی شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر شیراز و مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، مریدی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نمایشی آیات در شیراز گفت: حضور هیئت مدیره منسجم و قدرتمند خانه تئاتر شیراز روز‌های بهتری برای تئاتر شیراز و استان به ارمغان می‌آورد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به انتخاب استاد اصغر همت به عنوان دبیر هنری جشنواره تئاتر ایات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد:در نخستین روز‌های فعالیت خانه تئاتر و با توجه به اصل سپردن هنر به اهل هنر، برگزاری جشنواره ملی نمایش قرآنی آیات از سوی خانه تئاتر شیراز اتفاقی دلگرم کننده است.

مریدی در این نشست که با حضور رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل برگزار شد، افزود: همه موارد تصمیم گیری، نحوه برگزاری، تخصیص بودجه و برنامه ریزی بر عهده هیئت مدیره خانه تئاتر شیراز است.
انتهای پیام/ت

واگذاری جشنواره ملی نمایش آیات به شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار