برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان خبر داد.

برگزاری کلاس مهارت زندگی برای خانواده زندانیان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسن‌یاری  مدیرکل زندان‌های استان همدان  اظهار داشت:  در راستای اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر کلاس مهارت زندگی در سالن ملاقات برای خانواده زندانیان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزار شد.

وی افزود: کارگاه مهارت زندگی با هدف آشنا کردن خانواده زندانیان با مشکلات پیش رو آنان و راه‌های مقابله با پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان تصریح کرد: کلاس مهارت زندگی هر ماه توسط روانشناس و مددکاران برگزار و بروشورهای آموزشی برای آگاهی و اطلاع رسانی بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زندان همدان گفت: این نمایشگاه با بیش از 6 هزار جلد کتاب در صدها عنوان در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ادبیات کودکان و نوجوانان، تاریخی و ادبی دایر شد.

حسن‌یاری با اشاره به ارائه کتاب‌ها با تخفیف عنوان کرد: در طول سال چندین نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی در زندان دایر می‌شود که نمایشگاه هفته کتاب بزرگ‌ترین وغنی‌ترین آن از نظرمنابع است.

انتهای پیام/خ

مهارت زندگی برای خانواده زندانیان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.