ارائه آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا به ۱۸۰۰ دانش آموز زاهدانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: هزار و ۸۰۰ دانش آموزان این شهر آموزش‌های لازم در رابطه با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را فرار گرفتند.

ارائه آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا به ۱۸۰۰ دانش آموز زاهدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد حسین زهی زمانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان اظهار داشت: طرح آموزش تفکیک پسماند از مبدا و جداسازی پسماند‌های خشک با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان به صورت جدی در مدارس سطح شهر زاهدان در حال اجراست.

حسین زهی افزود: با توجه به اینکه مدارس از جمله مهمترین اماکن برای ارائه آموزش‌های اجتماعی و خانوادگی بحساب می‌آیند لذا اجرای این طرح در سطح مدارس به طور قطع با نتایج مثبتی همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آموزش تفکیک زباله از مبداء در مدارس زاهدان از آبان ماه امسال آغاز شده است و تاکنون هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش‌های لازم در این خصوص را فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: اهدای لوح‌های فشرده آموزشی، بروشور، پوستر و سطل زباله (کارتن پلاست) و لوازم التحریر با هدف تشویق دانش آموزان در موضوع تفکیک زباله‌ها از جمله برنامه‌های اجرا شده آموزشی در سطح مدارس است.

حسین زهی اظهار داشت: بزودی مدارس در سطح منطقه یک شهرداری زاهدان نیز تحت پوشش آموزش‌های طرح تفکیک پسماند از مبدا قرار خواهند گرفت و امیدواریم شاهد همکاری و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه باشیم.

 شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله ۱۶۰۰ کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ع

 تفکیک زباله از مبدا در زاهدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار