مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همدان تاکید کرد:

لزوم عدم دخالت شورا در کار شهردار

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همدان برعدم دخالت شوراها در کار شهردار تاکید کرد و گفت: شوراها نباید نقش اجرایی به خود بگیرند.

لزوم عدم دخالت شورا در کار شهردایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جعفری مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همدان در جلسه تکریم و معارفه شهردار فرسفج با تأکید بر این مطلب اظهار داشت: مردم انتظار دارند شوراها در برنامه های خود اولویت های شهر را مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه شهردار و پرسنل شهرداری نباید دچار روزمرگی شوند، گفت: شهرداری باید با تصمیمات خوب شورا و شناخت درست از ظرفیت های شهر آفت روزمرگی را از شهرداری دور نماید.
وی تصریح کرد: شهردار باید با یک مشارکت همگانی و جذب سرمایه گذاران به سمت آبادانی و توسعه شهر پیش برود و صرفا به وظایف ذاتی خود بسنده نکند.
جعفری تفسیرهای گوناگون از قانون را یکی از چالش ها در شهرداری ها عنوان کرد و افزود: ‌باید به سمتی پیش برویم که تفسیر درستی از قانون داشته باشیم.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همدان بر اینکه شوراها نباید نقش اجرایی به خود بگیرند و در کار شهردار دخالت کنند، تأکید کرد و افزود: شهردار باید مجری تصمیمات شورا باشد.
وی افزود: شهرداری باید به دنبال درآمد پایدار باشد و امکان سرمایه گذاری در شهر را فراهم نماید.

انتهای پیام/ش.و

 شوراها نباید در کار شهردار دخالت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.