سفر وزیر دفاع آلمان به مزار شریف

اورزولا فن در لاین، وزیر دفاع آلمان در آستانه سال نو میلادی برای دیدار با نظامیان این کشور طی یک سفر غیر مترقبه وارد شهر مزار شریف شده است.

سفر وزیر دفاع آلمان به مزار شریفبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اورزولا فن در لاین، وزیر دفاع آلمان دیروز به پایگاه نظامیان این کشور در شهر مزار شریف پرواز نموده است.

گفته می‌شود، خانم لاین در این سفر با نظامیان آلمانی مستقر در این پایگاه دیدار، در مورد چگونگی اوضاع در منطقه گفتگو نموده، و در مقابل شان سخنرانی خواهد نمود.

در حال حاضر حدود یک هزار نظامی آلمانی در افغانستان حضور دارند که اکثریت شان در شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ مستقر می‌باشند.

قابل یادآوریست که اخیراً وضعیت امنیتی در کشور بطور چشم‌گیر وخیم شده است، سازمان ناتو مبنی بر این وضعیت تصمیم گرفته است تا تعداد نظامیان در افغانستان را افزایش دهد.

این سفر وزیر دفاع آلمان در حالی صورت گرفته است که تنش بین والی بلخ و ارگ ریاست جمهوری بر سر استعفای استاد عطا محمد نور افزایش یافته است.

عطا محمد نور دیشب در واکنش به منظور شدن استعفایش از سوی رئیس جمهور گفت: استعفایش مشروط بوده و آن نمی پذیرد چون خواست هایش برآورده نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار