امام جمعه اهل سنت ارومیه؛

ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی امت اسلامی

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب و امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: امروز حفظ اتحاد و همبستگی امت اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام بیش از پیش ضرورت دارد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در دیدار  امام جمعه اهل سنت ارومیه و مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی، ملا عبدالقادر بیضاوی به اهمیت و حفظ همدلی و اتحاد بین اقوام و ادیان مختلف در استان و کشور پرداخت و گفت : امروز حفظ اتحاد و همبستگی بین امت اسلامی در پیشبرد اهداف و ارزش های انقلاب و اسلام بیش از پیش ضرورت دارد .

وی افزود : تداوم این اتحاد و همبستگی از برکات انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است .

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی نیز در این دیدار  وحدت و همبستگی ادیان الهی به ویژه امت اسلامی اعم از اهل تشیع و تسنن را رمز خنثی شدن دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب که برگرفته از ارزشهای اسلام هست ، دانست .

محمد حیرت انگیز در ادامه گزارش مختصری از روند پروژه ی صدور کارت هوشمند ملی در استان ارائه کرد و افزود : حدودا 55 درصد مردم استان نسبت به دریافت و ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند و به دنبال پوشش صد در صدی مردم استان در اجرای این طرح هستیم .

در پایان این دیدار ؛ ثبت نام دریافت کارت هوشمند ملی ملا عبدالقادر بیضاوی به وسیله سامانه سیار ثبت نام کارت هوشمند ملی نیز انجام شد .

انتهای پیام/ح

دیدار امام جمعه اهل سنت ومدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.