طرح ویژه برخورد با خودرو‌های دودزا در اراک تشدید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تشدید طرح ویژه برخورد با خودرو‌های دودزا در اراک خبرداد.

طرح ویژه برخورد با خودرو‌های دودزا در اراک تشدید شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت:با توجه به آلودگی هوا، طرح ویژه برخورد با خودرو‌های دودزا در شهرستان اراک تشدید می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود: در اجرای قانون و با توجه به اطلاع رسانی‌هایی که از قبل انجام شده است، خودرو‌های فرسوده حق تردد در معابر شهر اراک را نداشته و در صورت مشاهده هر ۲۴ چهار ساعت یک بار از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند.

وی همچنین از افزایش ۲۲ درصدی طرح برخورد با خودرو‌های دودزا از ابتدای سال در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ادامه داد: برخورد با خودرو‌های معاینه فنی نیز ۵ درصد و خودرو‌های سنگین، ۹ درصد افزایش داشته است.

پیش از این هم سعید فرخی مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای شهر‌های استان مرکزی به ویژه شهر اراک؛ کمیته اضطرار آلودگی هوا عصر امروز سه شنبه ٢٨ آذر ماه تشکیل می‌شود.

فرخی افزود: نتیجه این جلسه و تصمیمات اخذ شده به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

محرابیان مسئول مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان مرکزی  هم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  ساعت ۱۰ امروز از افزایش میزان آلودگی هوای اراک نسبت به صبح امروزخبرداد و گفت: میزان ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون در به ۵۰ میکروگرم بر متر مکعب رسیده است که نشان دهنده تداوم آلودگی در کلانشهر اراک است

انتهای پیام / ج

  برخورد با خودرو‌های دودزا در شهرستان اراک شدید تر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.