جشنواره واژه آب؛

برگزاری نهمین جشنواره واژه آب در مدارس روستایی لرستان

نهمین جشنواره واژه آب با هدف آگاهی و آشنایی دانش آموزان مدارس استان با صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در این جشنواره با اشاره به کاهش نزولات آسمانی گفت: در سال‌های گذشته به دلیل کاهش بارندگی با کم آبی و خشکسالی مواجه بوده ایم.

علیرضا کاکاوند افزود: این خشکسالی‌ها در سال‌های گذشته باعث خشک شدن بسیاری از چشمه‌ها و روان آب‌ها شده که این موضوع موجب می‌شود که تا آبرسانی به روستا‌ها با مشکلاتی مواجه شود.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز با تمام توان برای آبرسانی به روستا‌های لرستان در تلاش است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این جشنواره در آذر ماه و در سطح مدارس روستایی برگزار شده که در روز‌های گذشته این جشنواره در مدارس روستایی شهر‌های دورود، کوهدشت، دوره چگنی و خرم آباد برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ دانش آموز در این جشنواره اظهار داشت: در حاشیه این جشنواره مسابقات مختلفی در زمینه‌های نقاشی، ارائه راهکار‌های صرفه جویی و مقاله برگزار شده که به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا شد.

کاکاوند افزود: در راستای ترویج این جشنواره بیش از ۲۰۰۰ پوستر به همراه وسایل تبلیغاتی در سطح مدارس روستایی توزیع شده است.

انتهای پیام/م

نهمین جشنواره واژه آب در مدارس روستایی لرستان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار