سرپرست شاهین شهرداری بوشهر:

شاهین شهرداری بوشهر دنبال جذب بازیکنان جدید است

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: کارت بازی مصطفی علیخانی، میلاد جعفری و میلاد شعبانلو صادر شد و با نظر کادر فنی به دنبال جذب بازیکنانی جدید هستیم.

شاهین شهرداری بوشهر دنبال جذب بازیکنان جدید استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خداکرم ایزدپناه اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری صبح امروز وارد تهران شد و بلافاصله عازم رشت خواهیم بود و خوشبین هستیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران و مردم خوب بوشهر بتوانیم نتیجه خوبی در دیدار با تیم داماش گیلان بدست آوریم.

ایزدپناه افزود: بعد دیدار با داماش دو هفته استراحت خواهیم داشت و سپس مجددا در دیداری خارج از خانه روز ۱۹ دیماه به مصاف شموشک نوشهر خواهیم رفت.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: با پیگری‌های انجام شده کارت بازی مصطفی علیخانی، میلاد جعفری و میلاد شعبانلو صادر شد و با توجه به اینکه نقل و انتقالات تا روز ۱۶ دیماه ادامه دارد با نظر کادر فنی به دنبال جذب بازیکنانی دیگر هم خواهیم بود.

ایزد پناه ادامه داد: مصطفی علیخانی، میلاد جعفری با صلاحدید کادر فنی می‌توانند در دیدار با داماش گیلان تیم شاهین شهرداری بوشهر را همراهی کنند و میلاد شعبانلو هم از روز ۳۰ آذرماه با پایان دوره محرومیتش فرصت بازی برای تیمش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: متاسفانه با توجه به اتفاقات بازی‌های گذشته و گزارش نمایندگان فدراسیون به سازمان لیگ بابت بی نظمی های بوجود آمده در دیدارهای خانگی شاهین شهرداری بوشهر از ابتدای فصل تا کنون توسط تماشاگران هفت میلیون تومان جریمه نقدی شدیم و در همین راستا هواداران و تماشگران عزیز خواهشمندیم با رعایت نظم در ورزشگاه و حمایت تیم خود از حاشیه ها بدور باشند تا بیش از این دچار مشکل و محرومیت ها نشویم.

انتهای پیام/پ

شاهین شهرداری بوشهرقصد دارد  بازیکنان جدیدجذب کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.