کارنامه بازیکن گل نزن آلبانیایی تیم سپاهان

آشنایی با هافبک سابق تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلبانی که شب گذشته به سپاهان اصفهان پیوست.

آشنایی با هافبک آلبانیایی جدید سپاهان/ موثر اما گل نزن!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در راستای تقویت تیمش برای نیم فصل دوم لیگ هفدهم در حال جذب بازیکن است و شب گذشته (سه شنبه) ادون حسنی هافبک ۲۵ ساله باشگاه ولازینا شکودر را جذب کند.

حسنی فوتبال خود را از سن ۱۷ سالگی در همین باشگاه آغاز کرد و در ۳ سال حضور در این تیم، ۳۶ بازی انجام داد و موفق شد تنها یک گل به ثمر برساند. او پس از خروج از ولازینا به Litex Lovech  بلغارستان پیوست و در یک فصل حضور در این تیم ۹ بازی انجام داد و سپس به لیگ فوتبال رومانی رفت.
ادون پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ضعیف همراه با یک بازی برای تیم پیاترانمت به تیموسارا رفت و موفق شد در ۵ بازی این تیم در یک فصل حضور داشته باشد، اما به طور قطع حضور ۲ ساله حسنی در کوکسی آلبانی سبب شد تا کرانچار و مسئولان سپاهان به فکر جذب این بازیکن بیافتند.

او در دوران حضور ۳ ساله خود در تیم قهرمان لیگ آلبانی ۶۷ بازی انجام داد و ۵ گل زد، اما در بیشتر مسابقات این تیم حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

حسنی پس از کسب موفقیت همراه با کوکسی بار دیگر به باشگاه اولیه خود ولازینا شکودر رفت و نیم فصل سال جاری را در این تیم بازی کرد. ادون در ۱۴ بازی ۲ گل زد تا با خداحافظی از همبازی های خود راهی ایران شود و به سپاهان بپیوندد.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلبانی در ۳ رده زیر ۱۷، ۱۹  و ۲۱ سال برای آلبانی بازی کرده است.

قرارداد این بازیکن با تیم سپاهان اصفهان به‌ صورت مشروط تا یک فصل‌ و نیم و قرارداد قطعی تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی سپاهان، این قرارداد برای یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

با ادون حسنی آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار