شرایط نامناسب ورزشگاه تختی علت باخت تیم پالایش گاز

سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام گفت: شرایط نامساعد و استاندارد نبودن زمین چمن ورزشگاه تختی ایلام باعث کند شدن بازیکنان شده و زمینه باخت این تیم را فراهم می کند.

شرایط نامناسب ورزشگاه تختی علت باخت تیم پالایش گاز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ فاطمه حیاتی اعلام کرد: تیم پالایش گاز بانوان ایلام جزو تیم های خوب لیگ برتر است و باید امکانات مناسبی از جمله زمین مناسب برای آنها فراهم شود، اما هنوز هیچ اقدامی برای استانداردسازی ورزشگاه تختی صورت نگرفته است.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال در سفر به ایلام قول مصنوعی شدن زمین فوتبال تختی را دادند، ولی هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و این ورزشگاه که زمین اصلی و رسمی مسابقات است باعث افت تیم در مسابقه هایی شده که به میزبانی ایلام برگزار می شوند.

حیاتی اضافه کرد: طبق نظر فدراسیون فوتبال این ورزشگاه غیر استاندارد است و نباید هیچ مسابقه و تمرینی در آن برگزار نشود و بگفته این فدراسیون برگزاری هر رقابتی در این زمین باخت فنی تیم میزبان اعلام می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه آزاد و دانشگاه ایلام نیز برای در اختیار قرار دادن زمین چمن همکاری لازم را انجام نمی دهند و برای تمرین بازیکنان و برگزاری مسابقات همچنان مشکلات بسیاری وجود دارد.

حیاتی با اشاره به قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: قرارداد بازیکنان بسیار ناچیز و در مقابل استعداد، پتانسیل و تلاش بازیکنان و مشکلات فراوان جوابگوی نیاز آنها نیست و با چنین شرایطی تنها دلیل تحمل این شرایط برای بازیکنان تعصب به تیم و اعتبار فوتبال ایلام در لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه تیم پالایش گاز بانوان ایلام از بازیکنان خوب و مطرحی برخوردار است، افزود: این تیم با وجود داشتن خانم گل فصل گذشته لیگ برتر و دروازه بان تیم ملی و دریافت کاپ اخلاق همچنین جایگاه به نسبت خوبی در جدول رده بندی مسابقات دارد اما آنطور که باید مورد توجه مسئولان قرار نگرفته و انتظار می رود با وجود مشکلات فراوان جز سه تیم برتر لیگ شود.

به گفته حیاتی سال گذشته جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر داشتیم و اگر قرار است این افتخارات بار دیگر تکرار شود باید مشکلات هم از نظر امکانات هم از نظر مالی رفع شود تا در نیم فصل دوم بتوانیم در شرایط بهتری ظاهر شویم.

سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام تاکید کرد: امسال در ابتدای فصل این تیم سه بازیکن غیر بومی از استان های خوزستان، همدان و گرگان و یک بدنساز جذب کرده و یکی از این بازیکنان غیربومی تاکنون با 10 گل جز بهترین های لیگ برتر بانوان شناخته شده و امیدواریم با رفع حداقل مشکلات تیم پالایش گاز ایلام بازیکنان این تیم به جایگاه شایسته خود برسد.

وی یادآور شد: لیگ برتر هفته نهم مسابقات را پشت سر گذاشته و وارد هفته دهم می شود که روز جمعه نیز طبق قرعه کشی های قبلی بار دیگر ایلام میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

حیاتی اظهار کرد: زمین چمن دانشگاه ملی ایلام برای برگزاری مسابقات زمین به نسبت خوبی است هر چند استانداردهای کامل را ندارد اما گزینه ای بهتر از زمین چمن تختی است و امیدواریم برای دیدار روز جمعه تیم پالایش گاز بانوان ایلام با پارس جنوبی جم مهیا شود.

سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام تاکید کرد: حضور تماشاچیان علاقه مند به فوتبال باعث ایحاد انگیزه و روحیه مضاعف در بازیکنان می شود و امیدواریم در دیدارهایی که به میزبانی ایلام برگزار می شوند این تیم را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

پالایش گاز بانوان ایلام تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر با چهار برد، 2 مساوی و سه باخت با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم در هفته دهم قرار است روز جمعه هفته جاری در زمین چمن دانشگاه ایلام به مصاف پارس جنوبی جم برود.

انتهای پیام/اس

 

شرایط نامساعد ورزشگاه تختی شهر ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.