مدیرعامل شرکت گاز استان یزد:

عملیات گازرسانی به بخش خرانق آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان یزدگفت: بخشی از اعتبار پروژه گازرسانی به بخش خرانق از طریق بخش خصوصی و قسمتی ازآن را شرکت گاز استان تأمین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در جلسات و نشست‌های قبلی شرکت ملی گاز، گازرسانی به بخش خرانق از طریق سی‌ ان‌ جی مصوب شده است و با تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد امیدواریم بتوانیم گاز را از طریق خط لوله به این بخش غنی و محروم‌مانده برسانیم.

وی با تشکر از پی‌گیری و همراهی استاندار، نماینده مردم و فرماندار اردکان افزود: بخشی از اعتبار این پروژه از طریق بخش خصوصی و قسمتی ازآن را شرکت گاز استان تأمین خواهد کرد.

فرماندار اردکان نیز افزود: مقدمات این کار از چند ماه پیش آغاز شده و در این جلسه تصمیم بر اجرای خط لوله ۸ اینچ در مسیر خرانق گرفته شده تا مردم بخش خرانق بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

هادی مقیمی با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون، ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مجوزهای نهایی از وزارت نفت اخذ شده و به زودی شاهد آغاز عملیات گازرسانی به خرانق و برآورده‌شدن آرزوی دیرینه مردم این بخش باشیم.

وی اظهار داشت : در حوزه گاز شهرستان اردکان، تمام روستاهای بخش عقدا و مرکزی از این نعمت برخوردار شده‌اند و به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

جلسه هماهنگی گازرسانی به بخش خرانق با حضور فرماندار اردکان، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و جمعی از مسئولان در دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.

بهره‌برداری ازعملیات گازرسانی به خرانق  درآینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار