شرایط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان بویراحمد تسهیل شود

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه اشتغال به یک بحران برای جامعه و مسئولان تبدیل شده است، گفت: شرایط سخت بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال بازنگری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید محمدکاظم نظری در نشست کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: مانده تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بانکی ابلاغی از سوی کمیته امداد به منظور جذب سهم شهرستانی آن در بانک‌های عامل، اجرای طرح روستا تعاون در روستاهای پایلوت، وضعیت اجرای طرح کارورزی و راهکارهای مناسب برای اشتغال فراگیر و همچنین تسهیلات مشاغل خانگی در سطح شهرستان بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه اشتغال یکی از کاربردی‌ترین کارگروه‌ها است، افزود: همکاری وتعامل بین دستگاه‌ها وبانک‌ها می‌تواند در تحقق سیاست‌های دولت تدبیر وامید راهگشا باشد.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بویراحمد گفت: متاسفانه در برخی موارد به دلیل نداشتن شغل وکار مناسب، جوانان ما دچار آسیب‌های فراوانی شده‌اند که در واقع اشتغال به یک بحران برای جامعه ومسئولان تبدیل شده است.

نظری دغدغه بانک‌ها برای بازپرداخت وام‌های اعطایی را بحق دانست و افزود: با وجود این نباید فرا‌تر از قانون برای مردم تکلیف ایجاد شود و با اعمال شرایط پیچیده بانکی بار مشکلات مردم دو چندان شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه شرایطی که امروزه بانک‌ها برای پرداخت وام دارند، شرایط سخت ودشواری است که باید از طرف بانک‌های عامل و بانک مرکزی در این مورد بازنگری صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، در این نشست مدیران و نماینده‌های بانک‌ها از روند ارائه وام‌های اعطایی به مراجعین در حوزه‌های مختلف گزارش ارائه دادند.

انتهای پیام/غ

بحران اشتغال برای جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.