دلتنگی رضا صادقی برای زنده یاد ناصر عبدالهی

رضا صادقی پستی را در صفحه اینستاگرامش به سالروز فوت ناصر عبداللهی اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر عبداللهی در دهمین روز از دی ماه سال ۱۳۴۹ در محله سیدکامل شهر بندرعباس زاده شد و فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.آثار زیادی از این هنرمند توانا به ادگار مانده که از جمله معروف ترین آنه می توان به ترانه "ناصریا" اشاره کرد. عبداللهی  در ۲۹ آذر ۸۵ در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

 به همین مناسبت رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان که از همشهریان اوست  عکسی از خود بر سر مزار ناصر عبداللهی  در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از جای خالی او گفت.

صادقی نوشت:

"سلام همشهری، ۱۱ سال از رفتنت گذشت. یازده سالى که فقط جات روى صحنه خالى بود، اما بین مردم سرزمینت همیشه بودى و هستى. فرزندان با مهر و هنرمندت و دوستان خوبت و مردم با عشق یاد تورو و اثار تورو مانا‌تر کردن. خلاصه که دل همه برات تنگه خوش بحال اون بالای‌ها که صدات و میشنون. ٢٩ اذر ماه سالروزآسمانى شدن زنده نام ناصر عبدالهى رو تسلیت به خانواده خوبش و مردمش ... درود همشهـرى"




انتهای پیام/


تسلیت رضا صادقی به مناسبت سال روز درگذشت ناصر عبداللهی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
همشهری های گرامی اش کشتنش... قدر این گوهر تراشیده و زیبا را ندانستند.... فقط به جرم اینکه هنر و صدا و استعداد و تلاشش را می خواست صرف اهل بیت و نزدیک شدن جوانان به خدا بکند...صد حیف