اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در ایام باقیمانده از فصل پاییز در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در ایام باقی مانده از فصل پاییز در راستای جلوگیری از برخی تخلفات صنفی در سطح بازار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی فصل پاییز شاهد افزایش تقاضای مردمی برای خرید آجیل، خشکبار و میوه می‌شویم احتمال برخی تخلفات و سوء استفاده‌ها در بازار از سوی برخی صنوف و فروشندگان وجود دارد که به منظور پیشگیری از چنین رفتارهایی طرح ویژه نظارتی در نظر گرفته شده است.

نجف‌زاده گفت:‌ در قالب این طرح که هدف اصلی آن پیشگیری از تخلفات بوده با متخلفان و سوء استفاده‌کنندگان که در سطح بازار نیز شناسایی می‌شوند برخوردهای قانونی و قاطع انجام می شود که در این زمینه با نهادها و دستگاه‌های مربوطه نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به نهادهای همکار در اجرای این طرح بیان کرد: نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در اجرای هر چه بهتر این طرح همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی افزود: اجرای این طرح از 25 آذرماه آغاز شده و تا 30 آذرماه تداوم خواهد داشت که علاوه بر مرکز استان این طرح در شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی شده تا گشت‌های مشترک با نهادهای مربوطه در مدت اجرای طرح بازرسی‌های لازم را انجام داده و متخلفان را شناسایی کنند.

 

انتهای پیام/ع

جلوگیری از تخلفات صنفی در سطح بازار استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.