فعالیت ۳۵ مرکز ترک اعتیاد دراستان مرکزی

فرماندار اراک از فعالیت ۳۵ مرکز ترک اعتیاد در شهر‌های مختلف استان مرکزی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بختیاری فرماندار اراک در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرگفت: ۳۵ مرکز ترک اعتیاد در شهر‌های مختلف استان مرکزی وجود دارند که از این تعداد از این تعداد ۱۷ مرکز مربوط به خانم‌ها و ۱۸ مرکز به آقایان اختصاص دارد.

بختیاری با بیان اینکه در این ۳۵ مرکز هزارو ۷۴۱ نفر در این مراکز در حال درمان هستند افزود: هزار و ۶۵۶ نفر از ابتدای سال جاری تا کنون به وسیله نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

وی اعتیاد را مادر ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه دانست و اضافه کرد: در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد در استان مرکزی گام‌های موثری برداشته شده است که امیدواریم برای ریشه کنی این معضل خانمانسوز یک حرکت جمعی به همت دستگاه‌های مرتبط با این معضل مثل نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، مراکز درمان اعتیاد داشته باشیم.

اسدی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اراک هم در ادامه این جلسه گفت:مسئولان استان از اول امسال تاکنون ۱۸ بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهر‌های مختلف داشته اند.

اسدی کمبود مدد کار اجتماعی و پزشک متخصص، نبود فضای فیزیکی و وسایل ورزشی در مراکز ترک اعتیاد را از مشکلات این مراکز دانست و افزود:متاسفانه درجریان تحقیقاتی که به وسیله بهزیستی انجام شده است متوجه مراکز درمانی غیر قانونیشده ایم و از مسئولان می‌خواهیم که با این مراکز برخورد کنند.

یادآور می‌شوم ۵ هزارنفر در رابطه با کمک به ترک اعتیاد در استان مرکزی به فعالیت مشغول هستند.


انتهای پیام / ج


سخنان فرماندار اراک در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.