اسکان موقت مردم 7 روستای کرمانشاه توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 247 خانه در 7 روستای ماموریت سپاه فتح استان به صورت 100 درصدی ویران شده که اسکان موقت این خانوارها در 127 کانکس انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست با استادیاران شجره طیبه صالحین به اقدامات سپاه فتح در منطقه غرب کشور اشاره کرد و افزود: یکی از آرزوهای ما این بود که استان در انجام کارهای خیرخواهانه پیش قدم باشد که در موضوعات اخیر شاهد تحقق این سنت حسنه در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در کنگره عظیم شهدای استان همگان شاهد بودند که بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد دارای چه ظرفیت و توان عظیمی هستند.

وی اضافه کرد: موضوع دوم اربعین حسینی بود که 26 موکب توسط استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد و شاهد مشارکت مردم در این امر خداپسندانه بودیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین موضوعی که مردم استان پای کار بودند زلزله غرب کشور بود و کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌هایی بود که در روز دوم این حادثه ناگوار در منطقه حضور یافت، در خصوص کمک‌های مردمی تصور نمی‌کردیم مردم استان علی‌رغم همه محرومیت‌ها تا این میزان به مناطق غرب کشور کمک کنند.

بوعلی تصریح کرد: بیش از 4.5 میلیارد تومان کمک‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به زلزله‌زدگان در کرمانشاه بود که بخشی از اقلام در بین مردم توزیع شد، برخی ساماندهی و برخی دیگر در منطقه دپو شد که در فرصت زمان مقرر کمک‌های مردم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جزء استان‌های برتر در کمک‌سانی به مردم زلزله‌زده بودیم، افزود: سپاه فتح استان علاوه بر توزیع کمک‌های مردمی در کارهای خدماتی در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: اسکان موقت مردم ماموریت دیگر سپاه در کرمانشاه بود که تصمیم گرفتیم مردم را در کانکس موقت اسکان دهیم. در هفت روستایی که به ما واگذار شده بوده 247 خانه به صورت 100 درصدی ویران شده بود که تا به امروز 127 خانواده از 247 خانواده در کانکس‌هایی که بچه‌های همین استان تأمین کردند مستقر شدند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 113 کانکس هم توسط قرارگاه خاتم تأمین شد که بعد از گذشته یک ماه، 247 خانواده‌هایی که خانه‌های خود را به صورت 100 درصدی از دست دادند در 240 کانکس اسکان داده شدند که به هدف مورد نظر نزدیک هستیم.

وی با بیان اینکه 65 باب سرویس بهداشتی و حمام تأمین شده گفت: بخشی از مردم در مناطق زلزله‌زده در سختی و سرمای شدید هستند و زندگی آنها به سختی می‌گذرد.

انتهای پیام/غ

 اتمام اسکان مردم زلزله زده توسط سپاه فتح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.