با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

از بازنشسته خیر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از بازنشسته خیر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین «شب نشینی با بزرگان» با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران، از طوبی کوهی حبیبی دهکردی بازنشسته خیر استان چهارمحال و بختیاری با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد.

این مراسم همانند سال‌های گذشته در آستانه شب چله (شب یلدا)، به همت صندوق بازنشستگی کشوری، و با تقدیر از پنج بازنشسته خیر کشور که به فعالیت‌های خیرخواهانه می‌پردازند، برگزار گردید.

طوبی کوهی حبیبی دهکردی بازنشسته فرهنگی عضو صندوق بازنشستگی کشوری است که احداث دو باب مدرسه ابتدایی، یکی به نام خیریه انبیا (ع) شهرکرد و به یاد همسرش مرحوم حاج ایرج رئیس‌زاده در ۲ طبقه با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع، و دیگری به نام دبستان خیریه حضرت زینب (س) به صورت مشارکتی در ۳ طبقه با زیربنای ۲ هزار متر مربع در شهرکرد را در کارنامه خیری خود دارد.

وی همچنین رئیس بانوان خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد کودک و حامی دانش آموزن بی‌بضاعت و مستعد تحصیل، عضو هیئت مدیره خیرین سلامت، عضو خیرین کتابخانه‌ساز استان و موسس یک گروه مردم نهاد (NGO) برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تهیه جهیزیه و حمایت از گنجینه‌های آموزش و پرورش است.

معلم و جانباز ۷۰ درصد شهید حجت الله درویشی از استان لرستان، سیمین عذار اسدی آذر از استان آذربایجان غربی، مهین‎دخت کدیور از استان فارس و جواد مهدی زاده از استان تهران، دیگر خیرین تجلیل شده در این برنامه بودند. 

انتهای پیام/ش

تجلیل از بازنشسته خیر چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.