هفته سوم لیگ برتر والیبال؛

پیکان 3 – سالوت صفر / دیداری با عواید خیرخواهانه با حضور چهره‌ها

هقته سوم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری دیدار بین دو تیم پیکان و سالوت تهران پیگیری شد.

پیکان 3 – سالوت صفر / دیداری با عواید خیرخواهانه با حضور چهره‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیال بانوان امروز ( پنج شنبه) با برگزاری دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری و وارد هفته سوم خود شد.

در این هفته از رقابت‌ها ابتدا نماینده تهران به مصاف تیم والیبال شهرداری تبریز رفت و با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسید. در دومین مسابقه این هفته از رقابت‌ها تیم سالوت میزبان پیکان تهران بود. دیداری که به مناسبت همزمانی با شب یلدا، عواید حاصل از فروش بلیط آن به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یافت.

افرادی همچون سارا عبدالملکی ، ملی‌پوش سابق راگبی و فعلی قایقرانی، شهربانو منصوریان، ملی‌پوش ووشو، بازیکنان تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان و هنرمندانی نظیر شراره رخام ، فاطمه هاشمی و ... برای تماشای این دیدار و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به خانه والیبال آمده بودند.

این مسابقه در پایان با برتری 3 بر صفر تیم پیکان به پایان رسید تا این تیم به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد. در سومین و آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها نیز دو تیم بهنمیر و آبنوس از ساعتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.


انتهای پیام/


هفته سوم لیگ برتر بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.