رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اندیمشک از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو وانت پیکان و 2 موتورسیکلت بر اثر انفجار کپسول گاز ال پی جی خبر داد.

محاصره وانت پیکان و 2 موتورسیکلت در شعله های آتشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی خادمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اندیمشک بیان داشت: صبح امروز در کمربندی اندیمشک انفجار کپسول گاز ال پی جی سبب سوختن یک خودروی وانت بار شد.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو با استفاده از سیلندر گاز مایع در حال گازگیری خودرو بود که انفجار رخ داد و این خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

خادمی اذعان داشت: تعویض غیرایمنی سیلندر گاز موجب انفجار آن شد، اما راننده به خاطر اینکه دور از خودرو قرار داشت، خوشبختانه ‏آسیب ندید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اندیمشک در ادامه افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی اندیمشک از انفجار سایر سیلندرهای گاز مجاور خودرو جلوگیری بعمل آمد.

مهدی خادمی اظهار کرد: در این حادثه 2 دستگاه موتورسیکلت نیز به طور کامل در آتش سوختند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی خودرو با حضور به موقع آتش نشانی خاموش شد بیان داشت: رعایت نکردن موارد ایمنی حین ‏سوختگیری در تعویض سوخت های الی پی جی همواره موجب بروز حادثه شده است.

خادمی اذعان کرد: استفاده از گاز ال پی جی در خودروها استاندارد و ایمن نیست و ضروری است کلیه های مغازه های غیرمجاز در این زمینه به بیرون از شهر انتقال یابند.

انتهای پیام/گ

سوختن وانت بار و  2 موتورسیکلت در شعله های آتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.