شلیک موشک بالستیک زلزال ۳ به مواضع شبه نظامیان سعودی در صنعا

منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال ۳» به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در شرق استان صنعاء خبر دادند.

شلیک موشک بالستیک زلزال ۳ به مواضع شبه نظامیان سعودی در صنعابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال3» به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه «فرضه نهم» واقع در شرق استان صنعا خبر دادند.

بر این اساس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز پنجشنبه یک فروند موشک بالستیک از نوع «زلزال3» را به سمت محل استقرار «مزدوران» ائتلاف سعودی در منطقه «فرضه نهم» استان صنعاء شلیک کردند.

شبکه خبری المسیره همچنین گزارش داد تعدادی از مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی از جمله «عبده احمد» یکی از فرماندهان شبه نظامیان ائتلاف سعودی در درگیری با نیروهای ارتش یمن و انصارالله، کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند. یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه گذشته نیز محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در منطقه «فرضه نهم» در شرق استان صنعاء، هدف حمله موشکی قرار دادند. منابع وابسته به ارتش یمن تاکید کردند که نیروهای یمنی با این موشک، محل نشست مسئولان و فرماندهان شبه نظامیان ائتلاف در منطقه «صافر» در فرضه نهم را هدف قرار دادند. یگان موشکی یمن روز سه شنبه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک «برکان اچ۲» را به سمت کاخ الیمامه در ریاض شلیک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار