تقدیر از ۳ نوجوان پژوهشگر کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

با اتمام نهمین دوره برنامه‌های کشوری هفته پژوهش، نوجوانان آذربایجان‌غربی عنوان برترن پژوهشگران را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: سه عضو نوجوان کانون استان در بخش پژوهش‌ نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شایسته تقدیرشدند.

جواد زاهدی افزود: اردلان کریمی و پارسا رشیدی از شهرستان سردشت با پژوهش " انگور سیاه سردشت" و محمد فروغیان از بوکان با پژوهش " رشد و نمو گیاه کاکتوس " به عنوان شایسته تقدیر نهمین دوره برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سطح کشور دست یافتند.

وی اضافه کرد: در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان کانون در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت وصاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر جداگانه معرفی شدند.

زاهدی اظهار نمود: استان آذربایجان‌غربی 15 اثر پژوهشی در بخش نوجوان، 8 اقدام پژوهی در بخش مربیان، 13 مقاله و 1 پایان نامه برای داوری به اداره‌ کل آموزش و پژوهش کانون کشور ارسال کرده بود.

گفتنی است : احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان عموم، افراد خاص، محققان، دانشجویان و دانش آموزان از اهداف مهم برگزاری برنامه های هفته پژوهش بشمار می رود.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی در 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.

انتهای پیام/ح

انتخاب 3 نوجوان پژوهشگر کانون پرورش فکری آذربایجان غربی به عنوان  پژوهشگران برتر در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.