هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته ۶ امتیازی فوتبال بانوان اصفهان

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و ذوب‌آهن که در تهران به مصاف آذرخش رفته بود، موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

صفورا جعفری در دقایق ۳۰ و ۴۲ و سارا سبزواری در دقیقه ۶۰ گل‌های ذوب‌آهن را به ثمر رساندند. شاگردان مژگان مدایم‌زاده با کسب این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و با صعودی یک پله‌ای در جدول رده‌بندی در جایگاه پنجم جدول ایستادند.

اما دیگر نماینده فوتبال بانوان اصفهان در لیگ برتر یعنی سپاهان، امروز در زمین خود میزبان تیم راه‌یاب ملل سنندج بود که با تک گل فروغ موری پیروز شد و جمع امتیازهای خود را به عدد ۲۴ رساند. سپاهان با این پیروزی با راه‌یاب ملل سنندج هم‌امتیاز شد و با توجه به تشابه دو تیم در تفاضل گل، به دلیل گل زده بیشتر نسبت به راه‌یاب ملل سنندج به رده سوم جدول صعود کرد.

در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۳۷+ و یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری بم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، شهرداری بم با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۳۵+ و سپاهان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

 

انتهای پیام/م

 

پیروزی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان مقابل آذرخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.