انتشار ویدئویی کوتاه از قسمتی از شوخی وزیر کشاورزی با یک شالیکار گیلانی برای وزیر دردسر ساز شد.

توضیحات کشاورزی کهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی بود که ویدئویی کوتاه از نحوه برخورد محمود حجتی، وزیر کشاورزی با یک شالیکار گیلان تبدیل به سوژه‌ای داغ در فضای مجازی شده بود.

در این ویدئو برش خورده که بخشی از صحبت‌های صورت گرفته بین وزیر و کشاورزان بود، یکی از کشاورزان گیلانی در حالی که از افت قیمت برنج به وزیر شکایت می‌کرد با پاسخ طنزی از سمت او روبرو می‌شود. شوخی که از سمت کاربران فضای مجازی به هیچ وجه تایید نشد و سیلی از انتقادات را روانه جناب وزیر کرد.

حجتی برای حل و فصل این انتقادات مجازی با انتشار پیامی از رفتار خود عذر خواهی کرد و نسبت به رفتار خود این چنین توضیح داد: "پناه می برم از بد اخلاقی ها و بی اخلاقی ها خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند؛چه رسد به کشاورز دلسوخته و زحمتکشی که تلاش می کند افت قیمت حاصل تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولین برساند".

با این وجود گویا حرف و حدیث‌های دور و بر حجتی تمام نشده، یک روز پس از انتشار پیام عذرخواهی حجتی، نماینده مردم رشت در صحن مجلس، خواستار عذرخواهی رسمی وزیر از کشاورزان و شالی کاران گیلانی شد. تذکری که از طرف جانشین رئیس مجلس این گونه پاسخ داده شد: حجتی عذر خواهیش را منتشر کرده است.

در این بین اما چند نفر از مسئولین مربوطه به سراغ شالیکار مورد نظر رفتند تا نظر خود او را در خصوص نحوه برخورد وزیر با او بپرسند.

ویدئو زیر سخنان کشاورز شالکیار در خصوص اتفاقی که آن روز افتاد است.

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۶
والا منم رفتم برنج بخرم گرون بود برنج . دیگه پشیمون شدم برنج بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۶
کاهش قیمت برنج .
چرا برنج قیمتش رفت بالا ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر طوسی
۱۶:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۶
خدا خیرش بده.. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۶
چرا برنج گرون شد ؟
آخرین اخبار