آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس؛

بايد با سلاح دشمنان به جنگ خودشان رفت

شناسایی ابزار‌های دشمن برای آسیب به جامعه اسلامی توطئه‌های آنان را زودتر از موعد نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه  امروز افزود: با ابزار دشمنان به جنگ با آنان خواهیم رفت.

وی گفت: شناسایی فضای مجازی یک ضرورت است که متاسفانه در شناخت آن کمی سستی شده است.

آیت الله نعیم ابادی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به هفته استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظان ایمنی هواپیما گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می‌خواستند امنیت پرواز را در کشور مختل کنند، اما با هوشیاری و آگاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به رحلت آیت الله حائری شیرازی امام جمعه شیراز گفت: ایشان جایگاهی ویژه‌ای نزد رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت واز چهره‌های سرشناس مبارز علیه رژیم ستم شاهی بود.

امام جمعه بندرعباس بابیان اینکه آمار کشته شدگان موتور سواران در استان بالاست افزود: ماهانه افراد زیادی به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده نکردن از کلاه ایمنی جان خود را از دست می‌دهند که برخورد ضربتی پلیس را می‌طلبد.

آیت الله نعیم ابادی گفت: با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و غیر قانونی هم باید برخورد شود تا در حق مردم خیانت نشود.

وی با گرامیداشت هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری افزود: داشتن بزرگراه‌های با کیفیت بالادر استان برای جذب و جابجایی کالا‌های ترانزیتی موثر است.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: سازمان بسیج سازندگی استان از ابتدای سال تا کنون بیش از سه هزار و سیصد طرح عمرانی روستایی در استان ساخته است.

انتهاي پيام /ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.