حسین خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معرفی ۳ هزار و ۱۶۵ واحد برای دریافت تسهیلات تعمیری/ رضایت مستاجران برای اجاره نشینی در روستا‌های اطراف مناطق زلرله زده

مدیر ستاد معین شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۹ هزارو ۶۲۷ واحد مسکونی دچار خسارت تعمیری شده اند که از این تعداد ۳ هزار واحد به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

معرفی ۳ هزار و ۱۶۵ واحد برای دریافت تسهیلات تعمیری/ رضایت مستاجران برای اجاره نشینی در روستا‌های اطراف مناطق زلرله زدهغلام حسین خانی مدیر ستاد معین بنیاد مسکن در سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۲۳ واحد در شهرستان سرپل ذهاب ارزیابی خسارت شده اند اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۲۶ واحد مسکونی و تجاری به صورت ۱۰۰ درصد تخریب و نیاز به بازسازی دوباره دارند.

 وی در ادامه افزود: ۹ هزار و ۶۲۷ واحد مسکونی دچار خسارت و نیاز به تعمیرات دارند که ازاین تعداد، ۸ هزار ۷۴۶ واحد تخریبی و تعمیراتی تا به امروز پرونده تشکیل داده اند.

خانی با بیان اینکه از میزان تشکیل دهندگان پرونده برای بازسازی و تعمیرات حدود ۳ هزارو ۱۶۵ واحد تعمیراتی که برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند گفت: ۶۲۳ نفر تا به امروز به شهرداری برای دریافت نقشه ساختمان و دریافت پروانه ساختمانی معرفی شده اند.

خانی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شده اند افزود: ۱۹۰۰ نفر از این تعداد تخریبی تا به امروز برای تشکیل پرونده معرفی شده اند.

وی درخصوص وضعیت مستاجران در این شهرستان تصریح کرد: به تمامی مستاجران، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و ۲ میلیون تومان کمک بلا عوض معیشتی پرداخت می‌شود.

خانی تاکید کرد: مستاجران ملکی ندارند که بخواهند به آن‌ها کانکس داده شوند، بنابراین با پرداخت تسهیلات و کمک پرداخت اجاره در سایر شهر‌ها و روستا‌ها سکونت می‌یابند.

وی در پایان گفت: تمامی مستاجران با رضایت کامل در روستا‌های اطراف ساکن شده اند.

انتهای پیام/

تمامی مستاجران با رضایت کامل در روستا‌های اطراف ساکن شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار