سرهنگ نورآبادی خبر داد

دستگیری سارقی که با لباس رفتگران خودروهای مردم را خالی می‌کرد

رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری سارقی خبر داد که با لباس رفتگران خودرو‌های مردم را خالی می‌کرد.

دستگیری سارقی که با لباس رفتگران خودروهای مردم را خالی می‌کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن نورآبادی رییس کلانتری ۱۱۹ از دستگیری سارق لوازم خودرو در محله مهرآباد در لباس رفتگری شهرداریخبر داد و اظهار کرد: بامداد صبح روز جاری ماموران گشت کلانتری در خیابان شمشیری به رفتگری مشکوک شدند که در حال ضربه زدن به قفل خودروی پرایدی بود.

وی افزود: مأموران گشت به طور نامحسوس حرکات او را تحت نظر گرفتند که مشاهده کردند پس از ایراد چند ضربه در خودرو را باز کرد و ضبطش را برداشت.

رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد بیان کرد: این سارق پس از سوار شدن در خودروی وانت نیسان که یکی از همدستانش راننده بود قصد ترک محل را داشت که سریعا دستگیر شدند.

سرهنگ نورآبادی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد هیچ رابطه کاری با شهرداری ندارد و برای سرقت و اینکه کسی به او شک نکند لباس رفتگری تن کرده است.

وی در پایان افزود: به شهروندان محترم توصیه می‌شود در ساعات مختلف شبانه روز بالاخص ساعات بامدادی در صورت مشاهده حرکات مشکوک افراد در کوچه‌ها و خیابان‌ها سریعا مراتب را به ۱۱۰ اطلاع دهند حتی اگر ملبس به لباس سازمان‌های مختلف باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۶
سارق را باید مجزات کنند
آخرین اخبار