آمریکا هیچ اعتقادی به حقوق بشر و آزادی بیان ندارد

امام جمعه ملکشاهی گفت:ایالات متحده با تهدید کشورهای جهان به رای ندادن به نفع فلسطین، ثابت کرد هیچ اعتقادی به حقوق بشر ، دمکراسی و آزادی بیان ندارد.

 آمریکا هیچ اعتقادی به حقوق بشر و آزادی بیان نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های  نماز جمعه شهر ارکواز ملکشاهی با اشاره به تصویب قطعنامه سازمان ملل علیه اقدامات آمریکا و رژیم پلید صهیونیستی اظهار کرد: علیرغم تهدیدات دولت و سران آمریکا علیه کشورهایی که به قطعنامه به نفع فلسطین رای مثبت دهند، با اجماع 128 کشور این قطعنامه به نفع فلسطین صادر شد.


وی افزود: این نشست چند پیام داشت اول اینکه مساله قدس و دفاع از آرمان فلسطین دوباره به مساله اول جهان تبدیل شد و علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اجماع جهانی صورت گرفت چرا که 128 کشور جهان آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند پیش از این ملت ها علیه آمریکا و اسرائیل بودند، اما امروزه دولت ها نیز کنار ملت ها آمده اند.


خطیب جمعه ملکشاهی تاکید کرد: دومین پیام این اقدام مهم اینکه هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفت و این کشور مستکبر از هر زمان دیگری منزوی تر شده است، آمریکا با تهدید کشورهای دنیا به رای ندادن به نفع فلسطین، ثابت کرد که هیچ اعتقادی به حقوق بشر و حتی دمکراسی و آزادی بیان ندارد و از طرفی بی توجهی کشورهای دنیا به تهدیدات آمریکا نشان داد که کشورهای دنیا دیگر زیر بار زور و سیاست های منفعت طلبانه آمریکا نمی روند .


حجت الاسلام امینی سومین و مهمترین پیام این اقدام را نزدیک شدن آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی به افول و نابودی برشمرد چرا که سیاست های آمریکا و اسرائیل برای همه روشن شده است و دیگر کسی به آنها اعتناء نمی کند.


وی تاکید کرد: کشورهای مسلمان دنیا باید برای زوال اسرائیل سفارت اسرائیل را از کشورشان حذف کنند و کالاهای اسرائیل را تحریم و قدس شریف را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت بشناسند و تلاش خود را برای مبارزه نظامی با اسرائیل بکار گیرند.


امام جمعه ملکشاهی در ادامه خطبه های این هفته به موضوع بودجه سال 97 اشاره کرد و گفت: اگر دولتمردان می خواهند شغل ایجاد کنند، باید اقتصاد وابسته به نفت را به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تبدیل کنند و زیر ساخت های اقتصادی را برای جذب سرمایه بخش خصوصی آماده شود و در اخذ مالیات و کم کردن عوارض و تعرفه های آب و برق و تلفن و گاز تخفیف قائل شوند.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های  نماز جمعه شهر ارکواز ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.