آغاز طرح ساماندهی وضعیت سیمای شهر یاسوج

شهردار یاسوج گفت:طرح ساماندهی وضعیت سیمای شهری یاسوج با حذف تبلیغات ناهمگون آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مرحله دیگری از ساماندهی وضعیت سیمای شهری یاسوج توسط نیروهای اجرائیات شهرداری آغاز شد و در همین راستا، تابلوها و بنرهای غیرمجاز خیابان جمهوری و کوچه های منتهی به آن که باعث ایجاد نازیبایی و ناهمگونی در شهر یاسوج شده است، جمع آوری شد.

شهردار یاسوج در این باره گفت: مدیریت جدید شهری یاسوج بر زیباسازی شهر تاکید دارد و شهر یاسوج از شهرهای گردشگر پذیر است و حدف زوائد بصری، نازیبایی ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت بصری شهر ضروری است.

نستهن مقدم افزود: بر همین اساس، نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و با این موارد برخورد می شود.

مقدم با اشاره به مواد قانونی ۹۶ و ۱۰۱ قانون شهرداری ها، گفت: صنوف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری، حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تابلوی غیرمجاز در میادین، معابر، پیاده روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می شود و برای شهر و مردم مزاحمت ایجاد می کند، ضمن جمع آوری و ضبط آنها، مراتب جهت تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می شود.

مقدم افزود: بیلبورد های شهری، پل های عابر پیاده برای نصب آگهی ها، اطلاعیه ها و مواردی که نیاز به اطلاع رسانی در سطح شهر است، مهیا هستند و ضمن ایجاد فضایی مناسب برای اطلاع رسانی عمومی، از آلودگی فضای شهری جلوگیری می کنند.

مقدم تصریح کرد: برای حفظ حرمت شهروندان و ایجاد شهری زیبا و مناسب، امیدواریم صنوف مختلف و ادارات همکاری لازم را در راستای اجرای طرح داشته باشند.

این طرح که از هفته گذشته و به دستور شهردار یاسوج آغاز شده است تا پاکسازی کامل چهره شهر از تبلیغات ناهمگون ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ش

طرح ساماندهی وضعیت سیمای شهری یاسوج آغاز شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار