راهیابی اثر هنرمند خراسان جنوبی به جشنواره مردمی عمار

اثر تولیدی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای خراسان جنوبی به بخش مسابقه جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری با اعلام اسامی آثار مسابقه بخشهای افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ، محمد براتی ، هنرمند فیلمساز بیرجندی و مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی توانست با دو اثر در بخش های برنامه تلویزیونی و نمایش رادیویی این جشنواره حضور یابد.


" اعزامی مادر" عنوان نمایش رادیویی است که بر اساس دست نوشته های شهید حسن فایده در واحد نمایش حوزه هنری خراسان جنوبی تولید شده است و " بی تعارف " عنوان برنامه تلویزیونی است که با مضمون نقد درون گفتمانی به بیان مشکلات و دغدغه های مردم خراسان جنوبی در شهرها و روستاهای مختلف می پردازد، این برنامه در سالهای اخیر از شبکه استانی خاوران پخش شده است .


18 اثر در بخش تلویزیونی جشنواره عمار با هم رقابت می کنند که در این بین برنامه هایی نظیر راز ، ثریا ، جهان آرا و به اضافه مستند نیز حضور دارند.


محمد براتی پیش از این نیز در ششمین جشنواره فیلم عمار حائز رتبه برگزیده در بخش برنامه تلویزیونی شد و فانوس زرین این جشنواره را برای تولید آثار " سوگ درقفس " و " چشمان پر توان " به خود اختصاص داد .
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.