شیرازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فشارهای مالیات و بیمه، تن رنجور تولید ملی را ضعیف‌تر می‌کند

فعال حوزه صنعت گفت: درد مشترک همه تولید کننده‌های کشور،فشارهای اداره مالیات و بیمه است که تأثیر بسزایی در عدم توسعه یافتگی صنایع کشور داشته است.

فشارهای مالیات و بیمه، تن رنجور تولید ملی را ضعیف‌تر می‌کنددبیر شیرازی فعال حوزه صنعت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رکود فراگیر بازار و صنعت موجب شد تا واحدهای زیادی به تعطیلی کشیده شده و یا با ظرفیت پایین‌تری از ظرفیت واقعی خود به فعالیت ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین عوارض تعطیلی صنایع را می‌توان بیکار شدن تعداد بیشتری از کارگران دانست مانند کارگاه تولیدی ما که مجبور شد بیش از 50 درصد از کارکنان خود را اخراج کند.

شیرازی تصریح کرد: درد مشترک همه تولید کننده‌های کشور، فشارهای اداره مالیات و بیمه است که تأثیر بسزایی در عدم توسعه یافتگی صنایع کشور داشته است.

این فعال صنعتی اضافه کرد: در صورتیکه روند دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تغییر نکند، در آینده شاهد تعطیلی بنگاه‌های صنعتی بیشتری در سطح کشور خواهیم بود.

وی در پایان تأکید کرد: واحدهای صنعتی همچون واحد ما به سختی به حیات خود ادامه می‌دهند، به امید روزی که شرایط بهتری در صنعت کشور به وجود آید.

انتهای پیام/

مالیات سنگین واحدهای صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار