شفر: صنعت نفت از سطح بالایی برخوردار است/ درباره ترکیب فردا تصمیم می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:فردا مقابل یک تیم بسیار خوب به میدان می‌رویم و می دانیم صنعت نفت آبادان در سطح بالایی بازی می‌کند.

شفر: درباره ترکیب فردا تصمیم می‌گیریم/ صنعت نفت از سطح بالایی برخوردار استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: فردا مقابل یک تیم بسیار خوب به میدان می‌رویم. ما چند بازی آخر حریف را دیده‌ایم و آنها را آنالیز کرده‌ایم. حریف‌مان در سطح بالایی بازی می‌کند. ما فردا به هواداران بسیار احتیاج داریم و امیدوارم فردا از ما حمایت کنند. امروز و دیروز تمرینات بسیار خوبی برای بازی یکشنبه داشتیم. بعد از بازی قبلی که در لیگ و جام حذفی داشتیم، شرایط بسیار خوبی داریم و باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

او ادامه داد: برای ما مهم نیست که آنها پرسپولیس را بردند. ما می دانیم که آنها تیم خوب و محکمی هستند. برابر پرسپولیس به خوبی تیم حریف را پرس  و نتیجه خوبی کسب کردند ولی ما هم تیم خوبی هستیم. فردا باید بهترین سطح بازی خودمان را ارائه دهیم و می دانیم بازی راحتی نداریم. برای من غافلگیر کننده است که چرا نفت آبادان با کیفیت بالایی که دارد، در رده بالای جدول نیست.

شفر در مورد وضعیت کریمی و برزای گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. امروز و امشب دوباره فیلم های حریف را تماشا می کنم و فردا درباره حضور بازیکنان تصمیم می گیرم. از حضور این دو بازیکن در لیست بسیار خوشحال هستم. محسن کریمی در تمرینات ما همیشه خوب عمل می کند و بهنام نیز شرایط خوبی دارد. نمی دانم آخرین بازی بهنام برزای چه زمانی بود و فکر می کنم نیاز به زمان دارد تا در شرایط بهتری قرار بگیرد.

او در مورد وضعیت شهباززاده بیان کرد: شهباززاده مصدوم است و چند روز پیش به ما گفت که بیمارستان بوده و شرایط خوبی ندارد. او در لیست فردای ما نیست و نمی تواند بازی کند.

شفر در مورد وضعیت منتظری افزود: روزبه چشمی یک بازیکن ملی است و خوشحالم که پژمان منتظری به تیم بازگشته است زیرا او در داخل زمین رهبر است. منتظری در رختکن و زمین با جوان ترها صحبت می کند و باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

سرمربی استقلال درباره جذب مهاجم گفت:من همواره با مدیرعامل باشگاه در تماس هستم و او در حال تلاش کردن برای جذب این بازیکن است. مطمئنم کار این بازیکن به زودی انجام می شود و می دانم که مدیرعامل و توفیقی در حال تلاش هستند تا این بازیکن به زودی به استقلال اضافه شود. من یک یا دو بازیکن دیگر را بررسی می کنم تا به تیم اضافه شوند زیرا ما مسابقات زیادی در نیم فصل دوم داریم و می خواهیم عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم. قبلا به شما گفتم که نمی خواهیم نتیجه بازی 6 بر یک برابر العین تکرار شود و می خواهیم آن نتیجه جبران شود. ما بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم ولی در فوتبال طبیعی است که بازیکنان تغییر کنند و این اتفاقی است که در همه دنیا رخ می دهد. نظر من را مدیرعامل باشگاه می داند و به من هم گفته اند که می خواهند این اتفاق رخ دهد. من نمی توانم دقیقا به شما بگویم چه زمانی بازیکن به اضافه می شود و من هم امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد. همه چیز در اختیار باشگاه است و بازیکن نیز منتظر باشگاه است. خوشحالم که هوا بهتر شده و مردم می توانند بیرون بیایند و روی کوه ها برف است و فردا هم کریسمس است.

شفر در پایان خاطر نشان کرد: بازی ال کلاسیکو را حتما ببینید. البته من طرفدار فوتبال آلمان و استقلال هستم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر در مورد جذب مهاجم جدید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار