قطعی مکرر و اختلالات تلفن همراه در شهرستان بویراحمد

رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: قطعی مکرر و اختلالات تلفن همراه و نبود اینترنت پرسرعت بسیاری از مردم این شهرستان را کلافه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نشست اعضای شورای شهرستان بویراحمد با حضور نمایندگانی از تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان در محل فرمانداری بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس شورای شهرستان بویراحمد در این نشست با ابراز گلایه از قطعی مکرر و اختلالات شبکه تلفن همراه در این شهرستان گفت: در راستای خدمات بهتر و سریع‌تر در حوزه ارتباطی دهی مخابرات و بررسی و ارتقاء کیفیت و سرعت اینترنت در استان نیازمند ارائه خدمات نوین مخابرات و فناوری ارتباطات به همه مناطق شهرستان بویراحمد بویژه مناطق روستایی و محروم هستیم.

محمد دانشی افزود: با توجه به جمع آوری مراکز مخابراتی در مناطق روستایی شهرستان بویراحمد و تبدیل آن به Gsm باید فکر اساسی و فوری در رابطه با مشکلات آنتن دهی و اینترنت در این مناطق در اسرع وقت با همت مسئولان شود.

وی ابراز کرد: باتوجه به وجود نقطه‌های کور ارتباطی بسیار زیادی در محورهای مواصلاتی استان و شهرستان بویژه در محور "دمچنار- یاسوج" حدفاصل بین روستای علی کرمی تا گردوه و حادثه خیز بودن این جاده نیازمند تدبیر و چاره جویی فوری است.

سخنگوی شورای شهر مارگون با تشکر از مدیرعامل شرکت مخابرات به دلیل نصب و راه اندازی سیستم نسل چهار اینترنت (4G) در شهرهای مارگون، گراب و چیتاب افزود: با این وجود در برخی از مناطق این شهر مشکلات عدیده‌ای مبنی بر آنتن دهی و سرعت اینترنت گزارش شده که لازم است نسبت به این مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.

دانشی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان شرکت مخابرات توجه ویژه و جدی به مناطق چین لوداب زیلایی و سیلاب و کلوار مارگون، دلی خمسیر و دمچنار بخش چیتاب و مناطق مادوان و بلهزار در خصوص تقویت و نصب شبکه‌های ارتباطی و آنتن دهی داشته باشند.

وی با اشاره به مصاحبه‌های یکی از اعضای شورای شهرستان بویراحمد مبنی بر غیر قانونی بودن جلسات شورای شهرستان، ادامه داد: اعضای شورا منتخب مردم هستند و مردم تمام حرکات و برنامه‌های آن‌ها را زیر نظر دارند.

دانشی تصریح کرد: چه لزومی دارد که عضو شورای شهرستان بویراحمد صحبت‌هایی را بدون دلیل مستند قانونی بیان کنند و الان ایشان با حضور خودشان در این جلسه، مهر ابطال بر سخنان خود مبنی بر غیرقانونی بودن جلسات شورای شهرستان زدند.

وی تاکید کرد: اعضای شورا تمرکز خود را بر انجام وظایف قانونی خود متمرکز کنند و بی‌دلیل خود و مردم و مجموعه همکاران را به حاشیه نبرند و تکرار چنین روندی به مصلجت نیست.

انتهای پیام/ش

قطعی مکرر و اختلالات تلفن همراه مردم شهرستان بویراحمد را کلافه کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار