اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج مازندرانی

۲۰ زوج جوان مازندرانی توسط انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران جهیزیه دار شدند.

فاطمه ولایتی تروجنی مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج جوان مازندرانی در روستای شهید آباد بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه اهدای جهیزیه با توجه به نیاز های زوج ها، به صورت جهیزیه کامل و کمک جهیزیه است گفت: انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران از ابتدای امسال تا کنون ۵۲ میلیون تومان از کمک های خیران و مردم نوعدوست استان و کشور را جمع آوری و میان خانواده های  نیازمندان  توزیع کرد.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ دانش آموز و ۱۲ دانشجو زیر پوشش این انجمن خیریه قرار دارند افزود: هزینه تحصیلی دانش آموزان و شهریه دانشجویان و نیز کلاس های آموزشی تقویتی آنها توسط این انجمن خیریه پرداخت می شود.

ولایتی گفت: این انجمن توانست از سال ۸۳ تا کنون ۵۱۵ خیر را جذب کند که ۱۴۵ نفر از ابتدای امسال تا کنون جذب شدند و ۵۰۰ خانوار  به تعداد هزار نفر تحت حمایت  این انجمن هستند.

مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران با بیان اینکه مهم ترین فعالیت های این انجمن خیریه  کمک به خانواده های نیازمند ، (بیماران ، خانواده های بدسرپرست، بی سرپرست، بانوان سرپرست خانواده و دانش آموزان و دانشجویان ) است گفت: هدف مهم این انجمن  خود کفایی خانواده های نیازمند با ایجاد اشتغال و کار آفرینی با توجه به علاقمندی و تواتمندی های آنها است تا از جامعه فقر زدایی شود.

وی افزود: شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها  و فروش دست آوردهای مدد جویان و نیز معرفی  ۷۰  مدد جو به نهاد ها و شرکت ها با هدف ایجاد اشتغال و توزیع غذای گرم ، گوشت گوسفند در اعیاد غدیر و قربان و نیز ماه های محرم و صفر و توزیع میوه جات و صیفی جات در طول سال در میان مدد جویان از دیگر فعالیت های این انجمن بوده است.

انتهای پیام/ م

اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار