اجرای 495 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی گچساران

مسوول ایستگاه های آتش نشانی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 495 مورد عملیات امداد و نجات توسط دو ایستگاه آتش‌نشانی گچساران صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کامبیز افشین‌پور مسوول ایستگاه های آتش نشانی گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که به آتش نشانی گچساران اعلام شده از ابتدای سالجاری تا کنون 459 مورد عملیات امداد و نجات از سوی دو ایستگاه آتش نشانی گچساران انجام گرفته است.

مسوول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: از مجموع عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی گچساران در سالجاری تا کنون، 335 مورد مربوط به آتش سوزی در مزارع، باغات کشاورزی، منازل شخصی و اماکن تجاری است.

وی در ادامه با اشاره به نیمه نخست سالجاری و افزایش حشرات و حیوانات موذی در این فصل از سال گفت: از مجموع 495 عملیات امداد و نجات، 40 مورد مربوط به گرفتن مار و حشرات موذی است که توسط ایستگاه آتش نشانی گچساران به ثبت رسیده است.

افشین پور اذعان کرد: همچنین تعداد 95 عملیات امسال مربوط به امداد و نجات( آسانسور ، انگشتر و باز کردن قفل درب) در این شهرستان است.

مسوول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران با اشاره به تصادفات درون شهری و برون شهری عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 25 مورد تصادفات درون و برون شهری به این ایستگاه‌های گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد تصادفات درون و برون شهری 15 نفر فوتی در بر داشته که از این تعدادفوتی 6 نفر در حادثه منزل و 9 نفر نیز در تصادفات درون و برون شهری جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ش

 495 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی گچساران اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.