دستگیری سارق زور گیر با ۷ فقره سرقت در تنکابن

 سارق زور گیر با ۷ فقره سرقت و زورگیری در تنکابن دستگیر شد.

سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی گزارشات مردمی به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری از شهروندان و رانندگان خودر‌های مسافربر شخصی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند متهم را که با تهدید چاقو و خوراندن آبمیوه و خوراکی‌های مسموم به شهروندان و رانندگان خودرو‌های مسافر بر شخصی گوشی همراه، وجه نقد و خودروی آنان را سرقت و از محل متواری شده بود شناسایی کنند.

سرهنگ شمس گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران این متهم را که دارای سابقه سرقت و زوگیری در این شهرستان نیز بوده است در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره زورگیری و سرقت از جمله سرقت دو دستگاه خودروی پراید اعتراف کرد.

سرهنگ شمس با اشاره به اینکه، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از اعتماد به افراد ناشناس از همراه داشتن وجه نقد و اموال گران قیمت همراه خود خودداری کنند و درصورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۷ فقره سرقت از سارق زور گیر در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.