رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خرم‌آباد:

راهکار اساسی برای درآمدزایی شهرداری خرم‌آباد جذب سرمایه‌گذار است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خرم‌آباد گفت: جذب سرمایه‌گذار راهکار اساسی درآمدزایی شهرداری خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی محمد صالحی‌نسب گفت: متاسفانه اکنون شهرداری با مشکلات مالی بسیار زیادی مواجه بوده و برای حل این معضلات تنها راهکار استفاده از بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در این راستا در نظر داریم تا شرایط را برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف به شهر خرم‌آباد مهیا کرده به عنوان نمونه با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته خرم‌آباد ظرفیت لازم را برای ایجاد مونوریل دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: امیدواریم بتواند به صورت فاینانس شرایط را برای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای احداث مونوریل در خرم‌آباد مهیا کرد، البته این موضوع هنوز به صورت دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرسودگی شبکه آب‌و فاضلاب خرم‌آباد، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی با مسئولان شرکت آب و فاضلاب لرستان برگزار شده تا بتوان شرایط را برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان مهیا کرد.

صالحی‌نسب گفت: بر همین اساس در صورت بروز مشکلاتی برای شبکه آب و فاضلاب، این شرکت وارد عمل شده و اقدام به بهسازی آن می‌کند و در مقابل نیز شهرداری در اسرع وقت اقدام به آسفالت محل خواهد کرد.

این مسئول در ادامه گفت: بر اساس بند 3 ماده قانونی در شهرهای مختلف شرکت آب‌و فاضلاب می‌تواند با تصویب شورای اسلامی شهر اقدام به دریافت هزینه بسیار ناچیزی از شهروندان جهت بهسازی، نوسازی شبکه‌های آب و فاضلاب و خدمات‌رسانی به مناطق مختلف کند.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در شورای دور قبل دریافت این هزینه در برهه‌ای از زمان تصویب و به دلایل مختلفی منتفی شد که شرایط خاصی به وجود آمده بود که باید توسط مسئولان آب و فاضلاب تعیین تکلیف شود.

صالحی‌نسب افزود: البته دریافت این هزینه با تصویب شورای شهر امری قانونی بوده و در سراسر کشور به فراخور توان مردم انجام می‌شود و ما نیز در نظر داریم برای بار دیگر برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم مناطق مختلف دریافت این مبلغ بسیار ناچیز را در شورای شهر خرم‌آباد به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/د

جذب سرمایه‌گذار راهکار اساسی درآمدزایی شهرداری خرم‌آباد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار