عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال سالم برگزار شد و انتخاب اسلامیان قانونی بود.

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال بیان کرد: انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال سالم برگزار شد و انتخاب اسلامیان قانونی بود. طبق مصوبه مجمع قرار شد 3 نفر روی رای ها نظارت کنند که این اتفاق داد و به همین دلیل تعداد آرا روی تخته علامت زده نشد. مشکل خاصی نیست و اسلامیان به طور قانونی عضو هیئت رئیسه فدراسیون شد.

او درباره نشست روسای هیئت فوتبال در کیش هم بیان کرد: نشست مثبت و خوبی در کیش برگزار شد و از رئیس هیئت فوتبال این شهر هم تشکر می کنم. درباره ساعت های اهدایی هیچ اطلاعی ندارم و من هیچ ساعتی دریافت نکردم.

طالقانی ادامه داد: متاسفانه برخی ها شایعاتی را مطرح کردند که من آنها را تکذیب می کنم. خانوده ام با هزینه شخصی به کیش آمدند و به هیچ وجه از پول دولت استفاده نکردم.

 رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره سهمیه بلیت های 2 تیم فولاد و پرسپولیس خاطرنشان کرد: سهمیه بلیت هواداران فولاد 90 درصد و هواداران پرسپولیس 10 است و اگر فولادی ها نتوانند ورزشگاه را پر کنند، هواداران بیشتری از پرسپولیس را به غدیر راه می دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخابات مجمع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار